torsdag 10 november 2016

Vinter hos oss...


Vinter hos oss...
ja det är verkligen inte mycket om man jämför med många andra ställen i Sverige just nu, men lite vitt har vi fått.
Som ett lätt puder.

Och igår kväll var det fullkomligt isbana.
Jag tänkte jag skulle gå en runda efter jobbet men det räckte med att jag satte skorna på vägen så kände jag att nej, det ska jag inte ikväll. Det var isbana...och bryta benen kände jag inte för.
Valde istället att ta den extra tiden jag fick över då att kolla på mera om president valet i USA.
Verkligen inte fel det heller.


Visst är det fint att duka med udda gamla ljusstakar, mossa, äpplen, lärk och kanske som jag gjort här även med horn...
Något för advents eller juldukningen kanske...

Och så har vi fått påfyllning av de där ljuvliga långhåriga isländska sittdynorna.




 Idag har vi fraktfritt på smycken, sjalar och kläder i nätbutiken.
Vill man ta del av erbjudandet så väljer man alternativet Hämta hos Tulipa i Knäred när man kommer till kassan så går frakten in på 0:-




Utomhus ljus med härlig glädjespridande påse är en av nyheterna i nätbutiken idag.

Nu ska jag göra sorgbinderi, sen ska jag fortsätta pynta i antiken (det tar sin lilla tid).
Men det blir så mysigt...
Som en egen liten värld av frid där ute med den sprakande brasan som ackompanjemang.


På återseende!

Inga kommentarer: